איך מארגנים מסיבת רווקות מנצחת
רעיונות למסיבת רווקות וטיפים לארגון מושלם מ-1 עד 9
איזה כיף שהגעתן אלינו - כאן תמצאו מגוון רעיונות לחגיגות בטווח מחירים מגוון, רעיונות לחגוג בבית, קונספטים מדליקים, סדנאות ייחודיות, אטרקציות ובריכות, רעיונות לעיצוב ובקיצור מה שצריך עבור הפקת מסיבה מושלמת. ניתן למצוא הפעלות גרנדיוזיות למחפשות להיות הבולטות שבחבורה או הפעלות עד 1000 ש"ח שתהיה מהממת לא פחות.
אז לפני הכל, ברור לנו כי תכנון והפקה של חגיגה שכזו זה סרט של ממש שלרוב נוחת על כתפיה של החברה הקרובה, גם אם זו לא חברה קבועה בוועדות הקישוט והאירועים. לכן, הכלי החשוב ביותר בתכנון המסיבה הוא היכרות מעמיקה עם הכלה, כאשר בכל שאר הנושאים, ניתן להיעזר בשאר המשתתפות, בהורי הכלה, בחתן ובגורמים מקצועיים כמובן.
פורטל קרמל מציג טיפים חשובים לתכנון מסיבות רווקות:
-
רשימת המוזמנות -
רשימת המוזמנות תהיה מותאמת לאופי האירוע ולסגנון האישי של הכלה. ניתן לערוך מסיבות רווקות אינטימית עם מספר חברות קרובות בלבד, או מסיבה רחבת היקף הכוללת חברות מהעבודה, חברות מהצבא, שכנות ואחיות. בכל מקרה רשימת המוזמנות היא שתשפיע על אופי האירוע כולו.
-
תקציב -
התקציב הוא נושא המצריך רגישות מצד המארגנת. מחד גיסא ישנו רצון לערוך הפקה בלתי נשכחת ומסיבה מפנקת, אך מאידך גיסא צריך לזכור כי נהוג שהעלות מתחלקת בין המשתתפות, ולא לכולן אותו הכיס. המסיבה עצמה מטבעה גם סמוכה לאירוע החתונה עצמו - אשר יכלול צ'ק מתנה והמטרה היא לעטוף את הכלה בתשומת לב ואהבה ולא בהכרח ליצור ערב ראוותני ויקר. מומלץ להתייעץ עם המשתתפות לפני קבלת החלטה ולאזן את ההוצאות בהתאם לתקציב המוגדר למשתתפת.
-
מקום למסיבה -
זהו הדבר הראשון שאתן מוכרחות לסגור לפני כל שאר הארגונים של המסיבה. המקום בו תתקיים המסיבה צריך להיות נגיש עבור רוב הבנות מבחינה גיאוגרפית, כך שכולן יוכלו להגיע במהירות ובקלות ללא צורך בנסיעות ארוכות ומתישות. כך גם תוכלו להבטיח שרוב הבנות יגיעו למסיבה ולא יחליטו לוותר בגלל המרחק. דבר נוסף הנוגע למקום המסיבה הוא הקונספט של המסיבה עצמה. חשבו קודם כל מהו המקום בו הכלה תהנה במיוחד ואילו דברים היא תשמח שיהיו במקום. אם אתן חבורה קטנה של בנות והכלה בחרה להזמין רק 4-5 חברות קרובות, כדאי לכן לסגור צימר שקט ומפנק הכולל לינה ללילה אחד או וילה קטנה ללא לינה, כך תיהנו יחד עם הכלה מיום שלם של מסיבה. שימו לב כי בחירת המקום תתייחס למספר גורמים: כמות המשתתפות, הפעילות המתוכננת, אוכל ותקציב. ניתן להתפנק בווילה מאובזרת, בלופט יוקרתי או לחילופין לערוך מסיבת רווקות על חוף הים או אפילו בבית של אחת החברות. המקום מהווה את ההוצאה העיקרית לצד הבידור ומומלץ להחליט במה מהשניים להשקיע.
-
בידור - אטרקציה מרכזית למסיבה -
לאחר בחירת המקום הטוב ביותר עבור כולן, חשבו מהי האטרקציה שתהיה טובה ביותר במקום בו אתן נמצאות. כדאי להתייעץ עם שאר הבנות המשתתפות בנוגע למציאת רעיונות למסיבת רווקות לאטרקציה שתהיה כי בסופו של דבר גם הן יהיו חלק מהמסיבה, וכדאי לשמוע עצות מבנות נוספות המקורבות לכלה ויודעות מה היא אוהבת. האטרקציה שלרוב אינה מאכזבת ותוכל להתאים לכולן היא סדנה כלשהי אשר תוכלו לארגן עם מפעיל מקצועי ומוסמך. במידה ורוב הבנות בענייני בישול אפייה ומטבח, מומלץ לעשות סדנת בישול ואפייה עם שף מקצועי שיגיע לתת לכם טיפים מועילים לחיי היומיום וגם תוכלו לבשל לעצמכן ארוחת מלכים. זאת כמובן בהתחשב בכך שסגרתן מקום ייעודי לכך כמו צימר, וילה. ניתן כמובן לקיים סדנה במקום חיצוני שהמפעיל יספק לכן, תוכלו לבחור מהו הקונספט הטוב ביותר עבורכן. שימו לב בנות כי מגוון רחב של אפשרויות ואטרקציות כמו: סדנאות, מופעי סטנד-אפ, סקסולוגית, הרצאות ועוד, אך, אין כל חובה להשקיע בהזמנת בידור חיצוני ולעתים חבורת בנות מחוברות ומגובשות יוכלו לייצר ערב עשיר בתוכן, מלהיב, מקרב ומשעשע. יחד עם זאת, כאשר מדובר בריבוי משתתפות ובעיקר בתערובת נשים ממקומות שונים אשר לא מכירות זו את זו, הפעלה איכותית תציל את האירוע.
-
אוכל -
בניגוד לנהוג לחשוב, בנות אינן ניזונות מסלט חסה לבדו ובוודאי שאינן נהנות מזה, לכן, ערב בנות מחייב השקעה בתפריט משובח ומפנק- שאינו סופר קלוריות. ניתן להזמין קייטרינג חיצוני משובח, חברה העורכת ברביקיו עשיר או לערוך את האירוע כולו במסעדה ולכלול בהזמנה מגוון מנות. ניתן גם לקבוע כי כל אחת תביא עמה מנה בהכנה ביתית, באופן שיסייע לחסוך בעלויות ולעתים גם יביא להשגת תפריט עשיר ומושקע במיוחד. רק אל תשכחו את המאכל החשוב מכל - העוגה. כי אי אפשר חגיגה בלי עוגה עשירה, טעימה ומעוצבת.
-
אלכוהול -
אלכוהול, ורצוי שיהיה משובח ואיכותי. יחד עם זאת יש לזכור כי שתייה מופרזת תביא לתחושה רעה ואף עשויה לחרב את הערב כולו, ולשמור על מידתיות. ניתן לארגן קוקטיילים מיוחדים, צייסרים או לאלו שפחות אוהבות אלכוהול כמה בקבוקי בירה ובריזר.
-
קישוטים ואביזרים -
כמו בכל מסיבה, חייבים להיות אביזרים וקישוטים מיוחדים שיכניסו את כולן לאווירה. ניתן למצוא בחנויות ואף באינטרנט מבחר ענק של אביזרים מקוריים ומגניבים לקישוט המסיבה. החל משלטים ססגוניים ועד בלונים בצורות מיוחדות ומשעשעות. זכרו להקציב סכום מסוים מראש להוצאות עבור הקישוטים והאביזרים. מכיוון שהמגוון הוא גדול מאוד וזה מושך לבחור כמה שיותר קישוטים, אך זכרו שככל שתוציאו יותר עבור האביזרים זה ישפע לכן בתקציב הכללי של המסיבה המיועד גם להוצאות נוספות ולא פחות חשובות. אם אתן רוצות לחסוך קצת בסקשאן זה תוכלו לעצב חלק מהפריטים בעצמכן כמו יצירת סרט לכלה המהממת, שלט של מסיבת רווקות באנגלית: Bachelorette party, לנפח בלונים לאווירה וכדומה.
-
מתנה לכלה -
מסיבת רווקות מהווה הזדמנות לחברות להעניק לכלה מתנת פרידה מן הרווקות. תוכלו לסיים את הערב עם מתנה משותפת מכל המשתתפות אשר תוענק לכלה לעתיד לקראת סוף המסיבה. מומלץ להעניק לה מתנה שהיא אוהבת במיוחד כמו סט מפנק של סבונים וקרם טיפוח או אפילו יום ספא מפנק עם הבעל לעתיד, כך שיוכלו ליהנות ממנו מיד לאחר יום החתונה או ללכת על מתנה הומוריסטית ו/או מרגשת, בהשקעה ובהכנה עצמית על פני רכישת לבנים סקסיים שמי מהחברות הנשואות כבר ילחשו כי יצא במהרה משימוש.
-
משחקי חברה -
אין כמו משחקי חברה מצחיקים לאירוע בו נמצאים מספר חברים - זהו דבר שללא ספק יכול להרים את המסיבה. משחקי חברה תמיד יעבירו את הזמן בכיף ובהנאה, זכרו שהכלה היא מסמר הערב ולכן יש להכין את משחקי החברה עבורה עם מגוון הפעלות משעשעות שהיא במרכזן. תוכלו להכין בעצמכן מגוון משחקי חברה כמו חבילה עוברת שתגלה לכולן קצת יותר על כל משתתפת ותגבש את כולן, או משחקי שאלות אודות הכלה שיגרמו לכל המשתתפות להכיר צדדים נוספים בחברתן שמתחתנת וכך להתקרב אליה יותר. במסיבת רווקות משותפת של כלה וחתן ניתן להכין שאלות לחתן ולכלה במהלכו שני הצדדים ישאלו לשאלות ויענו יחד על גבי לוח ככה תוכלו לגלות עד כמה הם מתואמים ומתאימים.
-
מוזיקה -
אחרון חביב וחשוב לא פחות מהשאר הוא נושא המוזיקה שתתנגן לאורך המסיבה. המוזיקה מייצרת אווירה ולכן חשוב לבחור שירים מתאימים לאווירה אותה רוצים ליצור. מומלץ שתכינו מראש רשימת שירים שתתנגן באופן אוטומטי לאורך המסיבה.
לסיכום: פורטל קרמל מביא לכן מנעד רחב של נושאים, טיפים והצעות, גם כאלה שלא חשבתן עליהם קודם לכן, כמו: נרגילות, פינוקי וואטסו, איך לחגוג בירושלים, טבריה, יקב ועוד שלל אפשרויות לתכנון חגיגה מנצחת. ובכל זאת, אם אתן מחפשות עוד רעיונות - פנו אלינו ונשמח לסייע לכן.